KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 18 mars 2009

SJUKSJUKSJUKSJUKSJUKSJUK


vaknade med världenshuvudvärk och illamående imorse, midre kul!
eller de är inte huvudvärk egentligen, jag är jätte yr, de snurrar i hela huvudet och dunkar och illamående, feber har jag lite med!
Tur att jag fått i mig en hel del saft nu på morgonen och ävan två stycken mackor + att jag fått med mig både matten och engelskan hem..!
Någonting som piggar upp en, en aning är de underbara vårvädret ute, de gillar vi mycket!
på fredag ska jag förrästen till pistolero och stan med mamma, fem dagar kvar till födelsedagen så vissa får man lite i förskott.
Jag tycket faktiskt inte, att de viktigaste är presnterna utan uppvaktningen av vänner och familj. Nästa vecka är någonting att se fram emot.
Pengar kommer in
Fika med moster och kusin på födelsedagen
Pizza med världens bästa vänn på onsdagen
Endast 1,5 veckor kvar till påsklovet!


overandout huvudvärk//matilda

Inga kommentarer: