KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 28 mars 2009

SÁBADO

solen skiner (nästan) mars är nästan slut, ur näsan kommer ingen luft däför är nässpary min bästa vänn just nu och ur munnen kommer allt annat än ord, men livet är bra underbart i alla fall!

Ska in en sväng till knalleland med Lotta, hon ska bjuda mig på fika för att jag fyllt år, med lite alvedon i kroppen så ska de nog gå. ska även fixa klockan och byxor eventuellt skor också, får se vad som orkas och vad plånboken tillåter men trevligt sällskap och skratt blir de i alla fall och de tycker jag mycket om måste jag säga!

imorgon är de mormors dag, 65 år blir hon, därför ska vi försöka hitta någonting riktigt bra till henne för de är hon värld för en sån sjuihelsikesbra mormor som jag har måste man leta efter för att hitta om man inte har henne!

overandout livet// matilda

Inga kommentarer: