KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 23 mars 2009

FEMTONÅROCHNÅGRATIMMAR

idag var de den dagen då de hände väldigt mycket i ens liv som man faktiskt inte tänker på förräns man tänker på de ordentligt, konstig mening där, i alla fall som tex:
- byxmyndig
- straffmyndig
- man får köra moppe
-man får cykla lagligt utan hjälm
och en massa andra sådanna saker. inte för att man tänker på dem direkt men tänker man efter så är de ju faktikst så. + att man får gå lagligt på filmer som är ifrån femton år och kolla lagligt på filmer på tv ifrån femton år! jag skulle bara vilja poientera också, jag har icke följt dessa "lagligheter"...

jaha, skolan drog igång igen, vad ska man säga. pluggapluggaplugga! Nationella på onsdag, uppsatas i engelska, POSITIVA TANKAR TJEJEN! funkar sådär just nu men fasen, jag måste ge mig tusan på att jag fixar de så blir de bra hoppas vi på!
bra dag förövrigt, mycket gulliga sms, telefonsamtal, fika med kusinen och moster, kramar osv. de gillar vi! (en gång om året iallafall)

kusinen fick även sitt körkort idag, eller han klarade uppkörningen rättare sagt, grattis.
nej nu måste jag faktikst göra lite matte, och ja, jag ska göra de på min födelsedag och blabla. men de måste göras och göra jag de nu på veckodagarna så slipper man de på helgerna! yiha.

tack allesammans för i som gjorde min dag till en underbar dag!
overandout födelsedag // matilda

Inga kommentarer: