KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 1 mars 2009

konsten att inte ha gjort någonting...


söndagar, vad ska man säga om dem, jag säger som så här; försvinn! de förstör verkligen hela veckan man är alltid trött på söndagar efter lördagen och man får inte gjort saker som man brukar få gjort eller så gör man bara massor med tråkiga obetydliga saker!
som idag tex. en söndag och vad gör jag, ingenting! då blir man lite arg, en hel dag går åt till att inte göra någonting, visst man ska ta dagen som den kommer men då måste man ju ha någonting att göra också men de finns nästintill aldrig någonting att gör på söndagar och jag tycker de är så himla tåkigt när dagarna går ut till de, att inte göra någonting och man har bara allmänt tråkigt!
är de någon som håller med mig i detta?

bilden är förövrigt gjord av mig och insperation kommer ifrån Ellinor Hellberg: neonninja.bilddagboken.se

Inga kommentarer: