KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 7 mars 2009

konsten att ha rejält tråkigt...

som rubriken säger
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
jag har fruktansvärt tråkigt, känns som om jag inte gör någonting utan bara går om kring vilket jag avskyr!
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
jag kan inte ens gå ut och gå med hunden, inte ofta jag säger någonting sådant här men nu säger jag de: jag saknar att gå ut med hunden! jag har inte vart ute med han på snart en månad och jag har inte kunnat träna eller någonting, men för en gångs skull vill jag!
men de får man leva med ibland också... om några veckor är de över och i´m back! och då kommer jag inte att säga att jag längtar efter att få gå ut med hunden längre för då gör jag de varje dag, dag ut och dag ut in igen vilket gr att jag kommer tröttna på de men NU,

NU,NU,NU,NU, jag är rastlös!

Inga kommentarer: