KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 15 mars 2009

SOMMARTIDER-GYLLENETIDER

mmm, glass, sol, bad, varberg, gotland SOMMAR, den är inte runt hörnet vilket är tråkigt!
men denna låten SOMMARTIDER med GYLLENETIDER, bara namnet gör en glad men också en mer peppad inför sommaren, de gillar vi!

jag har idag insett att jag inte tagit med mig något skolmatrial hem ifrån skolan.. pust*
jag som hade tänkt göra matten så man inte halkar efter ännu en gång eller som sagt, 4 lektioner på ett kapitel de är dåligt,dålugt men man måste tänka på allting runt om kring också!
  • födelsedag 23 mars
  • påsklov om tre veckor

detta är bara ect, men bra tänkande för att inte ge upp med allting, vilket man ibland skulle vilja göra , ganska mycket! någonting mer som lockar är elljuspåren och promenader.., inte riktigt min grej just nu, nej! men krykorna är nästan helt borta nu! de gillar vi!

kämpa, de ger resultat/matilda

Inga kommentarer: