KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 26 mars 2009

GODBYE SUNSHINE!

solen är nu borta bakom alla moln, kom fram igen!

nyinköpt skinnjacka ifrån veromoda, mycket fin måste jag säga och även en ny utpeckad klocka. jag fick en i födelsedagspresent men jag tyckte inte rikitgt om modellen, (bortskämd) men mamma förstod och jag ska byta den imorgon eller på lördag.

skolan idag har gått ganska så fort, fick prova på B1 i matten, alltså nationella, riktigt lätt faktiskt, de trodde jag aldrig! jag har helt ärligt gått ifrån IG i matte till nästan VG, ger jag allt nu i slutet så kanske de blir ett VG. i sjuan hade jag enormt svårt för matten och även i början på åttan men senare släppte de och de har rullat på rätt bra nu... jag måste faktikst tacka min kusin för detta!
vid ett tiden fick vi kamratstödjar gå och bowla en timme, de var svårt med tanke på att jag inte kunde ta någon direkt sats och inte heller skjuta klotet direkt heller men de gav sig efter ett tag och jag kom på en rätt bra teknionk ändå..
gick efter detta in till stan och köpte jackan som jag pratade om och klockan och sedan hem och dammad lite, pratade lite i telefon och snart är de dax för en runda med Lotta på elljuset, 5 km blir de nog i alla fall, de gillar vi!

overandout utan solsken// matilda

Inga kommentarer: