KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 16 mars 2009

KEMI,FYSIK,BIOLOGI,TEKNIK


fyra betyg, alltså 1/4 av betygen och nu, kemin: MVG! glad är vad jag är måste jag säga men de som är så bra är att om jag gör bra ifårn mig på resten eller i alla fall biologi,fysik så kan jag få MVG i de och i tekniken, de gillar vi!
krykorna fick bli hemma idag, jag tycker ite om dem längre, de har jag aldrig gjort förrästen men just nu är de som ett hatobjek och nu har jag självklar fått nya smeknamn. min klass har en sådan otrolig fantasi så de komme rpå smeknamn till alla, jag har tex de senast fyra veckorna blivit kallad:
- styltan
- krykmongo
- händikäp
and so on!
nu är de lite mer åt:
- haltarN
- zombie
and so on!
bra fantasi, hihi!
nej nu är de fika med päronen.
overandout smeknamn/ Matilda

Inga kommentarer: