KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 29 mars 2009

SOMMARTID

sommaren kommer, sakta men säkert, idag är ett steg på vägen, sommartiden startar, vi förlorar en timme men sommaren kommer närmare, sommarlovet kommer närmare, men också slutet av nian kommer närmare, positivt på ett sätt och negativt på rätt många sätt egentligen men man lever säkert över de också!

idag är de årsmöte på vattenskidsklubben, får se hur mycket jag kommer kunna åka och så med tanke på min underbara skada som jag älskar mest i hela världen (mycket ironi!!!!). jag ska nog vara glad om jag kan börja cykla i sommar och sånna saker, sjukgymnasten avråder mig ifrån både idrotten i skolan och träning i nu läget, gå de kan jag göra och lite olika saker för att träna upp musklerna igen osv. men hur kul är de på skala 1-10?
läkarna avråder mig till och med att följa med på klassresan efter som att de då kanske kan gå riktigt illa om de händer någonting, vi ska till ett ställe som heter GÖKBOET i Göteborg, där de finns massa olika saker att hitta på men icke..!

för att göra de lite positivt så ska jag passa på att önska min kära mormor ett enormt grattis på din 65-års dag! henne ska vi fira efter årsmötet som börjar klockan två, lika så gör kalaset men de hämtar mig när de är slut och så åker vi hem till mormor igen!
senare idag blir deockså plugga, inte så positivt kanske, men de är ett måste och om en vecka är de påsklov, de gillar vi! skönamornar, vänner, (plugg, tyvärr) och massa annat händer!

overandout sommaren är på G

Inga kommentarer: