KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 29 november 2009

1:A ANDVENT

fyra söndagar kvar till julafton, första ljuset tänt i ljusstaken och julskyltning i Simrishamn - familjedag till 100%!

engelskan - check! underbart att jag fixade den så sanbbt som jag gjorde med tanke på tidsplaninringen + att jag som sagt inte sett hela filmen utan bara en timma.. men de blev faktiskt rätt bra för att vara mig och engelska!
matte- check! räknat på som bara den nu dessa dagar och nu är jag förhoppningsvis där man ska vara... jag har inte riktigt koll faktiskt (ovanligt-ja!) så därför har jag frågat mina skogsmullar och de ligger på de sidorna runt tvåhundra så då litar jagh på dem!

efter fyratimmars sträck-körning ifrån Skåne kom vi tillbaka i Borås för dryga timma sedan... imorgon är de vadstena som gäller med liiite julpyssel ( de mesta ska fixas&donas med i helgen), en massa kramar av vännerna & box förhoppningsvis om jag får med mig någon.. men de tror jag nog! tvätt + städning och ev. plugg står nog på schemat också.. men de gör de för de mesta så de är ingen större nyhet!

har nu fått mina röda tofflor med ett hjärta på utav Milda - u n d e r b a r a!
hon är jätte duktig verkligen och dom är jätte fina, jaa, hon har gjort dem själv!

nej nu ska jag packa iordning, dra på mig mjukiskar, tvätta bort de lilla smiket jag har på mig idag och försöka få tag i johanna.. min mobil är urfunktion förtillfället men de ska tydligen fungera som de ska imrogon igen!

HEJPA

Inga kommentarer: