KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 16 november 2009

SKOLA OCH BOX

skön skoldag med världens bästa klass.
tittade på film i engelskan (med svensk text..) ibland undrar jag var Sten tänker.. + att vi har prov om en vecka och vi har inte haft någon genomgång, eller
" ni ska kunna glosorna och lite grammatik", de är bara att traggla!
jobbajobbajobba på matten, prov nästa tisdag, men de flyter på bra!
& svenska lektionerna blir aldrg jobbiga med A-G.

klockan sju var de gymmet som gällde och BOX-pass med Lina.
sjuk jobbigt, men snacka om adrenalin och ren envishet för att lyckas!
ska nog tryck i mig russin, äpple eller någonting innande drar igång så jag slipper krånglet med blodsockret men de där är nog helt klart min sport, jag ger inte upp & de är nog någonting i den stilen som jag behöver för att jag ska orka & framförallt allt att jag tycker att de är grymt roligt.
så nästa måndag är de på med handskarna, hög musik och köra på igen!

nu är dusch, läsa igenom datakunskapen en sista gång och sen sängen.
på onsdag är de huvudstaden som gäller!

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: