KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 12 november 2009

TRIPPELBOLLEN

en svag röst, trött i största allmänhet, fem spelare, tre skadade, en skrikande matilda, en liten hejarklack som överröstade SP & VI TOG HEM HELA KALASET!
"nf makt, sp slakt!!" ;)
jisses vilken dag och vilka matcher. vi förlorade två och en ovagjord, restan vann klassen!
jag langa vatten, skrek som en galning & jag fick med mig de som åkt ut innan tillsut så jag hade några mer som skrek också, fyllde på vattenflaskorna, försökte få nf09 att ta de lungt i vissa tillfällen men annars var de så förbannat bra och åhh, de finns inga ord!
jag tycker om er mina troll!

imorgon är de idrott, samhäll & matte på schemat. + att världens bästa mamma anländer runt tre, sjukt bra!

nej nu är de tänderna som ska borstas och sen krypa ner i min nybäddade säng med nya lakan!

HEJPA SUNISHINES
cause todat, it´s nf09:s day!
(bilder kommer imorgon, i promise! även facebook)

Inga kommentarer: