KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 15 november 2009

SUNDAY

riktigt bra kväll igår med Solum-Stenman familjen!

en fråga jag ställt mig många gånger idag är: "varför är söndagar alltid så fruktansvärt sega?!", de är på söndagar som man alltid ska sitta och plugga och sega framför en film eller TV:n, uscha vad tråkigt de är!
däremot har de också sina ljusa stunder för jag har vart ute och gått med min favourit tjej, en bra bit gick vi och vi båda två fick prata av oss riktigt ordentligt.
får även en kommentar utav mammsen idag: " vem kunde tro att du skulle bli ett sånt stud när du började gymnasiet"... hahah, ska man ta den smällen positivt elelr negativt?



nej nu ska jag ta en sån är underbart låång och skön dusch, försöka lära mig engelskan liiite bättre och kanske datakunskapen också.



HEJPA SUNSHIENS

Inga kommentarer: