KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 11 november 2009

UTEDAG & NOLLNING THE MOVIE

sjukvård på schemat dag på utedagen, rätt roligt faktiskt & lärorikt. men vad är inte roligt med nf09, hahaha. vilka idéer vi har. jag gillar er starkt! tre år kommer att försvinna i en otrolig hastighet & vi har redan gått en halv termin, hur?!
enough, mycket prat och sitta stilla idag, man blev rätt kallt men: "de finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ;)"

vid åtta smäller de, "nollning the movie" visas på skolan, under nollning var J-K & Joel "press" och dokumenterade allt som hände och, vissa saker kommer nog dyka upp som man inte hoppats på meeen de ska bli grymt kul också. Nollningen var inte alls så farlig som jag trodde, tvärtom, jag gjorde de bästa av situationen och hade skit kul faktiskt!

nej, funderar starkt på att gå och köpa fetasteonsdagslördags godispåsen bara för att de är gott & för att... jag behöver den! inte nyttigt nej, men jag har tränat+utedag+tripelbollen imorgon, vem behöver inte energi dagen innan för att coacha klassen mot segern?
Jag ska få dom till segern, :'D

omdömmena har jag fått också, alla VG utom 3, ibland är jag stolt över mig själv. och för första gången på nio år skrev de inte att jag pratade för mycket utan mer att jag tar allting seriöst, jag är duktig och aktiv...!

HEJPA

Inga kommentarer: