KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 2 november 2009

2ND NOVEMBER

snacka om att detta året gått fort.. jisses.
bra eller dåligt? jo de mesta har vart underbart men visst jag har väl haft mina tuffa stunder också, men vem har inte det?
"när du tror att allt är över, du har inga krafter kvar att ge och vill bara ge upp, då har du hälften kvar!" - den gillar jag starkt!

somnade runt två inatt & var klar vaken vid halv nio, hmmm.
gick tycklinge, gjorde frukost, låg i soffan och titta på film.
tre lektioner och jag fick VG på matteprovet & det kändes verkligen som om de gick helt år pipa när jag gjorde men icke då!
massa mys med Turid&Lina&Johanna idag efter skolan också, ni är bäst tjejer<3

nej nu ska jag tvätta va sminket, borsta tandsingarna & krypa ner i sängen!

HEJPA SUNSHINES
bilder kommer, batteriet är nu laddat, ska bara fixa iordning allt. sen så!
den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge...

Inga kommentarer: