KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 3 november 2009

T U E S D A Y

jisses vad trött imorse när jag skulle ta mig upp ur sängen, kändes som att jag aldrig skulle komma upp men de gjorde jag & jag har också charmat sönder min sjkugymnast idag! man kan verkligen inte älska alla, nej de kan man inte men man kan ju alltid försöka & för att få honom på bra humör blir behövs de rätt taktik, rätt dag & bästa léendet, då funkar det faktiskt!

målat en sida på en hylla nu & de blir sketa snygg...
tvättar & läser på engelskan som vi har tills på torsdag & om någon vecka är de prov i de också.

imorgon är det "utedag", ska besöka dagis i whatstone och titta på deras sätt arbeta, vad de gör med barnen, hur många barn de är, vilka åldrar osv. så de blir med teori imorgon än praktiskt fast de kanske är br ibland de också, man ska alltid ge allting en chans!
gymmet ska jag pllra mig iväg på imorgon, blev bara en snabb promenix tidigt igår morse så jag får ta gymmet imorgon istället!

nej nu ska jag ge mig på engelskan igen och sen ska jag komma i sängen tidigare än elva ikväll, huvudet dunkar verkligen...

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: