KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 20 november 2009

CHARMTJEJEN

efter att ha stått på en mässa i X-antal timmar får man helt klart träningsvärk i smilgroparna.. & föttrerna!
idag måste de nog stått "FRÅGA MIG" i pannan på med, vet hur många som kom fram och frågade efter toalett, café tips på mässan, vart andra gymnasier stod och allt sånt praktiskt! måste sett riktigt trevlig och charmig ut.
efter som att Ed skolan med liknadnde utbildningar står snett mitt emot oss så har man pratat med dom istället då de vart heelt dött & bara allmänt segt:)

ska snart bege mig in till stooora centrum, och jag ska sätt mycket på att jag kommer komma fel. de brukar bli så, men vem vet. jag kanske kommer helt rätt! då kommer jag vara stolt över de ett bra tag framöver.
ska på resaurang med världens sötaste och saknade människor, axel & ebba, underbart!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: