KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 26 november 2009

JULLOV - JA TACK!

ledig idag + imogron men ändå vill jag ha jullovet nu,nu,NU!
helst en massa snö, bräda under förtterna med familjen i backen och på kvällen en hög mysfaktor!
jul i skåne - kommer nog inte bli så mycket till snö, hahah! men de kommer helt klart att bli en mysfaktor och kanske att man hinner med någon tur i backarna på hemmaplan!
fast däremot drar hela NF-gänget till Stöten tre dagar vecka tre.. så jag ska nog inte klaga!

snacka om att de är "öppna landskap" här nere, var ute en sväng med hunden och de blåste rejält och de är ju inte dirket några träd ivägen men solen sken och de var riktigt skönt ute så de gick bra iallafall dock är de riktigt trist ute just nu ser jag nu när jag tittar ut på alla lastbilar,taktorer,byggmaskien osv inne hos grannarna som ska skaffa sig ett litet hus till på tomten..
lite tomt utan Bergströms här nere (grannarna), men dom är nere i jul så då kommer vi ha riktigt roligt, precis som i sommras. Hoppas att man kanske får se en skymt att Leander också.. vem vet? DÅ vore de hela gänget här nere, sten sköna människor är de, hela högen!

barnvakt för tillfället åt mina två busungar som spelar spel just nu, ska åka med mamma in till Simrishamn senare för att fixa lite färg till någonting, julgrejer, nya wallander-filmen & de sista ingredienserna till lussekatterna som ska bakas... jummy!(Y)

har också insett att jag kommer sakna mina skogsmullar under lovet sen, dock!
men först ska jag försöka att se fram emot tre veckor tillsammans med Emil,Martin,Freddie,Daniel & Colle på internatet, detta ska bli riktigt intressant ;) tur att jag har Martina de veckorna och självklart brudarna i klassen...

overandout sunshines

Inga kommentarer: