KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 23 november 2009

WHEN IT WAS GOOD - FLIPSYDE

tog en rejäl sovmorgon imorse till halv elva, de var nog rätt behövligt!
övade igenom engelskan en snabbis, gjorde mig iordning och sen vidare till skolan och estetsalen där jag hjälpte tjejerna att göra iordning iglo, skyltar och annat till Öppet hus på lördag.
Iadg slog nu Cullinar alla rekord på äckligaste-maten-hitills-listan, jisses...
engelska provet gick jätte bra ( de känndes så iallafall) & som vanligt har matilda suttit alldeles för mycket med de och läst på allt ifrån A-O och blev därför lite ltt irriterad när inte alls kom med... suck för lärare ibland! men som sagt, de gick kanske desto bättre, och resultatet blev kanske också desto bättre.!

lite små plugg efter skolan med inlämnings upg. i friluftsliv till A-G, tills på Onsdag och nu är den klar och ur världen.
Imorgon är de Statestik prov i matte som gäller... statestik är inte min starka sida, nej! men bara man gör sitt bästa så ska de nog också lösa sig.

ännu ett pass på gymmet med Lina, adrelain, hög musik and so on, jag gillar de starkt!

enough, nu ska jag koka makaroner, läsa igenom matten & sen lägga mig "tidigt".

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: