KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 24 november 2009

JULTISDAG

fika på stan med Lina, titta runt lite i affärerna i vår enormt stora stad, avslutning för internatet på "badhuset" med glögg/pepparkakor & korv med bröd och som pricket över i:et, julsånger! massor med julsånger. Dagens hiss; Spotify - utan tvekan!

matteprovet gick nog rätt bra, lite svårt emmelan åt men jag gjorde mitt bästa och de är nästan huvudsaken. fixade iordning gardinerna med hjälp utav Johanna idag också, snacka om att de blev en skillnad med svarta gardinstänger istället för vita!

vaccinerad och klar är jag ockås emot svininfluensan, jisses vad ont i armen jag har däremot + att den är svullen... jag brukar inte reagera på på sprutor (inte för att jag tagit så jätte många) men iallafall, men de viktigaste är att jag inte blir jättejättejätte sjuk, de är långt ner på
vad-jag-tycker-om-listan, tror inte ens att de står med!

nej, nu ska tröttistjejen krypa ner i sängen, irriterad lite smått också... tyvärr!
men imorgon får jag träa familjen och en lång helg i skåne sitter aldrig fel!

HEJPA&NATTI

inte jätte bra bild... första huset, de vita som sticker fram bakom trädet,
vår dröm,vår verklighet!

Inga kommentarer: