KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 19 november 2009

STOCKHOLM

runt halv fem tiden anländde vi till mässan igår & de där med att få ihop montern och få de att se bra ut och hej&hå, vilket jobb de var! meeen efter två timmars effektivit arbete blev de klart och rätt bra faktiskt.
men tröjorna vi ska ha på oss är väl inte de snyggaste, nej, men de är kanske en viss charm i dom också, om man anstränger sig lite. hahahah! positiva tösen!
jag har riktigt kul här, trotts att de kanske inte lät så nyss men så är de!

fick en timmas sovmorron idag efter som att Daniel inte ville ha den. Ska snart dra mig ner mot lobbyn och äta frukost med Ebba och Mikaela och sen drar vi oss vidare emot mässan där jag är kvar tills klockan 6 ikväll!

ikväll står de plugg på schemat och säker någon film efter som att pojken jag bor med har med sig hela hårddisken vilket är bra efter som att jag har två filmer på datorn! hahaha

HEJPA SUNSHIENS

Inga kommentarer: