KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 21 november 2009

HEMMAPLAN (VADSTENA)

hemma igen efter dagarna i stockholm..
fötterna gör ont och allmänt trött men de har vart hur kul som helst också så de är helt klart värt de!, snacka om att jag ska sova länge imorgon + att jag måste plugga och städa. dels för att rummet ser ut som de aldrig gjort förut + att de är engelska prov på måndag och matteprov på tisdag! tillbaka till verkligeheten...& självklart världens skönaste gäng på skolan!
rätt segt idag, med inte överdivet mycket folk men där emot har de kommit tillbaka en hel del som vart och tittat innan fast nu hade de med sig föräldrarna. väldigt många var skeptiska till att barnet skulle flytta hemifrån, och att de var långt dem. tur att man kan lugna sånna föräldrar med: " jag kommer ifrån Borås & var och hälsade på innan jag bestämde mig för att om de kändes bra och jag fixade de" och de fungerade i de flesta fallen faktiskt... de blir kanske en lite lungnande känslaom man säger så...

nej nu ska jag försöka få fram tandborsten ur väskan och sen gå och lägga mig...
bilder kommer ANTAGLIGEN imorgon...

HEJPA RASPBERRYBOATS

Inga kommentarer: