KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 25 november 2009

PLUGGONSDAG & SKÅNE

gjort cirka två sidor i matteboken, fixat lite till på broshyren & läst "Hitta Vilse", efter som att jag missar utedagen idag + tor-fre nu i veckan..

Om en timma lite drygt ska jag bege mig bort till brandstation och ta bussen mot Mjölby, kommer dock att å vänta i Skänninge i ungeär en timma & Skänninge är inte de mest charmigaste ställe på denna stora jord som man kan hitta men med musik & óm mantar de med ett léende så fixar jag nog de också, precis som med allt annat. allt kan ju faktiskt inte vara roligt ibland eller så & de är sånna smällar man år ta med en nypa salt för att sedan ge sig in på nya äventyr.. nääästan så jag borde söka till dramaten ibland! hahaha.!
väl i Mjölby behöver jag inte vänta mer än sju minuter ör att sedan åka vidare mot Jönköping där amiljen hämtar upp mig med bilen.
Vi är nog framme runt tio-elva snåret ikväll och då ska jag sätt mysfaktorn på hög nivå med massa ljus, film och en stor kopp med te!

fick höra ett väldigt bra citat härromdagarna;
" man föds gråtande med massa léende människor omkring sig, man dör med ett léende med gråtande människor omkring sig..."
rätt djupt de också, men de stämmer nog in rätt bra i verkligheten också!

nej nu ska jag försöka mig på lite mera matte och sen packa klart de sista och sedan vidare på resan mot en långhelg ledig med massa kvalitéts tid tillsammans med familjen.

overandout love

Inga kommentarer: