KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 4 november 2009

SNÖSNÖSNÖ

de är minusgrader och det snöar utan för fönstret & det har de gjort hela dagen, mys mys mys
vart och tittat på dagis idag, hur de arbetar, hurmånga barn de är osv. rätt bra ändå inför praktiken som är vecka 5,6,7! intro på teamat, de kommer nog bli rätt roligt ändå skulle jag tro...
övat på engelskan med Lina & sen tog vi en sväng till MIMA köpte juleskum, gick förbi henne och hämta o´boy & gjorde varmchoklad, åt skumtomtar och tittade på film, du är allt för skön tjejen!

ska nog dra mig til sängen snart, huvudvärken kommer och går tyvärr...
på fredag är det halloweenparty som gäller, dött-troll har jag gett mig in på att jag ska vara. får se hur de går.. hahha. men de ska bli riktigt roligt :'D
sen får mna nog ta helgen lite som den kommer.. inte mycket plugg vilket är underbart skönt!

nej , nu blir de en snabbis i duschen, välja outfit tills imorgon och sen sängen!

HEJPA

Inga kommentarer: