KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 27 november 2009

P.S - I LOVE YOU...

& ibland är även jag egoist!
vart på ICA och pratat med bossen där idag ang. sommarjobb.
sjukt snäll och bra verkade han men han var verkligen en sån; skånsk-bonde också.
han sa någonting i denna stilen en gång:
" för att kunna jobba här måste man vara pigg, glad och jävligt arbetsinriktad!" hahaha, jag tror att de kan funka med mig om man tittar på tidagare jobb i Gräftå bla. snacka om att man måste hålla humöret uppe där & speciellt när man inte har något vatten... :) + att jag fått iväg ansökan om APU i sommar. många plus i kanten hos mig idag!

pluggat en hel del i matten för att inte hamna efter och tittat tillbaka på året genom bilder på bdb - som jag ALDRIG uppdaterar längre känns de som.
man gick ifrån lunar till bilddagboken till facebook! tider förändras, för snabbt ibland nästan...
bakat lussekatter med mini & imorgon åker vi in till Ystad en sväng. Ska se om jag kanske hittar någon julklapp eller någonting till mig själv till och med kanske?!

slänger upp en bild på lillbror & mig sen i sommras också, bara för att jag tycker om honom, eller nej - jag älskar honom!


overandout P.S-iloveyou

Inga kommentarer: