KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 7 oktober 2013

COMING UP!

Hej på er! Ska alldeles strax iväg till vetrinären med lilltjejen som ska vaccinera sig, sen hem och äta frukost med grabben som ska iväg på tur i tre dagar - kommer kännas otroligt ensamt. Tänk att vi tidigare ibland inte träffades på en månad?! Förstår knappt hur vi gjorde, men hursom så sitter vi ju faktiskt här nu, fantastiskt! :)

Tänkte berätta för er att efter som jag oftast arbetar kvällar nu för tiden har jag mer tid över till annat på dagarna - vilket jag till viss del tänkte lägga på det här. Få lite mer struktur och bena upp vad de faktiskt ska handla om, och jag har bestämt mig för att dela med mig utav:

  • Mina erfarenheter kring friluftsliv, eller hur vi går - mängder utav fina bilder här uppifrån och tips & trick. Lovar att även skidåkning kommer komma in i bilden!
  • Mer hundgrejer - tro mig, de är trotts allt en jakthund - det är måååånga timmars träning bakom henne och fler blir det. Lilla prinsessan!
  • Jag kommer också bombadera er med inredning och pyssel, bakning och matlagning - för även om inte ni vet de så är de en STOR del utav mitt liv. Jag är livsfarlig att ta med in i en inredningsbutik, eller när jag väl bakar - då jäklar är de kaos i hela köket oftast ;) 
- och slutligen ska ni bara få följa med mig mer i min vardag, mitt liv och mina kunskaper. 

Det kommer utvecklas med mer bilder (vilket jag vet att jag varit väldigt dålig på) och jag hoppas på att detta slutligen kommer blir succé och att flera utav er stannar kvar, följer och upplever med mig! Denna blogg är dessutom ett ställe för mig att gå tillbaka i, den har trotts allt existerat sen 2008 - men vissa gånger har uppdateringen varit... Sådär! Mina vänner och min familj är också flitiga på att läsa - därför tror jag att detta kommer bli roligare även för dom!

Jag är taggad! Hoppas ni blir det på vägen också :)

Nej hörreni, nu måste jag åka.

HA EN FIN DAG SUNSHINES

Inga kommentarer: