KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 20 oktober 2013

EN SOLIG DAG!

Godmorgon! Utanför mitt fönster skiner solen och snön glittrar, vi ska ta med oss varm choklad och åka en sväng till fjället innan jag börjar jobba, så mysigt. Snacka om att fånga dagen. Jag ser de nästan positivt att Hilda väcker oss varenda morgon mellan 8 och halv 9, vi får så mycket saker gjorda och kan verkligen ta vara på alla dygnets timmar, verkligen en fördel med den där lilla följeslagaren vi har :)

Nej nu ska jag klä på mig, diska och sen åka - ha en fantastisk dag fina ni!

LATER


//Morning! Outside my window the sun is shining and the snow glistens so beautiful. We are going to take a walk in the mountains and bring some hot chocolate before I go to work, so cozy! Talking about "carpe diem". I almost see it great that Hilda awaken us around 8 and half past 9 in the morning, then we have so much time to do things and take care of all the days hours, our little princess :)

No, now I will take care of the dishes and then dress, have a great day sunshines! 

LATER

Inga kommentarer: