KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 22 oktober 2013

"NEVER LET THE FEAR KEEPING YOU FROM PLAYING THE GAME!"

Hemma ifrån första dagen hos familjen, jätte go tjej som jag passar - aktiv och som tycker om att vara ute. Idag var vi ute i 1,5 timma i hagelstorm, jippi? Hahah! Men de är helt klart extra pengar och så toppar jag de med dubbelpass ett tag så kommer allting lösa sig. 

Imorgon ska jag vara assistent åt en tjej på fritids i Undersåker och efter det en sväng till kontoret om de finns plats för mig - för första gången på länge så är de nästan fullt där på kvällarna, kors i taket ;)

Nu ska jag käka och sen ta en sväng med Hilda, träningen får vila idag - är inte as pepp med tanke på vädret utanför fönstret.

PUSS! 
Kolla vad min grabb kan!
Vill ni ha bilderna så hör av er - alla bilder som läggs ut med natur som foto är tillgängliga!
Kanske kan bli en fin tavla? :) 


//I just came home from my first day with the family, really cute girl that I'am babysitting and she likes to be outside which is really good in my eyes :) Today we went out in the "storm", jippi? Hahah. But its money and if I can do a combination with that and the office everything is going to be really good I think, and hope.

Tomorrow I will be assistant to a girl at daycare in Undersåker, after that I will go to the office if there is a spot for me ;) The last days it has been almost full which is really uncommon but that is also good for them!

Now: fooooooood and chilling before the walk with Hilda, I'am not so tagged for it in this weather!

LOVE!

Inga kommentarer: