KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 24 oktober 2013

REGING TORSDAG

Vart tog dagarna vägen, redan torsdag och på lördag skriver jag högskoleprovet och är allt annat än väl förberedd känns de som. Även om jag gjort lite gamla prov så känns de avlägset och fruktansvärt svårt, jag har svårt att förstå VARFÖR jag ska kunna miljader olika matematiska formler.. Jag får helt enkelt leverera på svenskan och engelskan! :) Det går som det går, första gången är svår! De andra gångerna ska de gå lättare för då har man gjort det en gång, insett hur de gå till och de värsta nerverna är ur kroppen. 

Idag är de fullt ös med jobb - hoppas att ni får en jätte bra dag!

LATER!

//This week just run away, already Thursday! At Saturday I will write the big university entrance exam and I'am quiet nervous, but I hope that I will do well. All my friends says that it is harder the first time than the others, after this time I now how it work and so on.

Today it is a lot of work - have a wonderful day!

LATER

Inga kommentarer: