KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 16 oktober 2013

"LET IT SNOW, LET IT SNOW.."

Hej på er! Imorse när jag drog upp persiennen och kollade ut för att avgöra rundan med Hilda så såg jag små lätta vita snöflingor falla ner på makren och bilen var mer vit än röd - nu äntligen kommer den! Grabbarna vill traska upp och åka skidor i helgen om de tillåter, jag är fortfarande skeptisk - för jag har inga stigudar - så jag får kämpa mest för att ta mig upp & för ett åk! Men ja ni, kommer sluta med att jag traskar där i backen i alla fall, hahah ;)

Idag ska lägenheten besiktas och de kommer någon till och ska kolla på den - i eftermiddag/kväll är de några timmars jobb på schemat. 

HA EN BRA ONSDAG! 

//Hello! This morning when I woke up and look outside my window, I saw small, white snow flings and the car were more white then red - finally! The boys want to walk to the top of the mountain this weekend, we will see about that ;) 

Today our apartment is going to be inspected and one more girl are coming to see it - in this afternoon/evening I'am going to work for a couple of hours :)

HAVE A WONDERFUL WEDNESDAY! 

Inga kommentarer: