KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 8 oktober 2013

LANTLIGT & FJÄLL

I vår nya lya är planen att lägenheten ska ha en mysig känsla, välkomnande och mycket levande ljus om jag får bestämma. Det ska helt enkelt vara en blandning utav fjäll och naur tillsammans med lantligt. Jag gillar idén. 
  Tänk att ha en vit mysig soffa - tillsammans med lite mörka kuddar och en renfjäll på golvet som matta. I köket drömmer jag om en rustik kökssoffa, de skulle vara så mysigt. Ni ska få lite bilder som jag använder som inspiration - hittar lite klickar som man tänker "Det här kan jag använda!" eller "Så kan jag göra alldeles själv." För visst är de ju så - man behöver knappast köpa ett renhorn här uppe, de finns på fjället. Och med en pensel och färg kommer man långt. 









Inga kommentarer: