KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 28 oktober 2013

THE BOOK OF LOVE - PETER GABRIEL

Godmorgon! Gått första rundan nu på morgonen med Hilda, sitter och äter frukost och ska alldeles strax bege mig till min lilla tjej som jag ska passa idag - ikväll ska jag till kontoret. Nu är de mycket, full ös! Men jag ska inte klaga, innan klagade jag ju på att inte ha något att göra. Haha!

Ha en fantastisk dag. Kom ihåg att även älska måndagar!

//Morning! Just came home from the first morning walk with Hilda, eating som breakfast and soon I will go too my little girl that I'am babysitting for today. Tonight I will be at the office. Suddenly I have a lot to do. But I will not complain - before I was complaining about that I had "nothing to do". Haha!

Have a wonderful day. And remember to love mondays as well! 

Inga kommentarer: