KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 13 oktober 2013

SUNDAY - HUSÅ

Och så var söndagen förbi.. Idag har vi varit i Huså och tagit del utav kulturen. Det är verkligen ett underskattat ställe - jag tror nästan jag börjar älska de där stället. Samhället bortom Åreskutan - samhället som faktiskt varit en liten fungerande by. Jag önskar så att fler kommer upptäcka detta guldkorn & att de inom 10 år kommer ha vuxit och vara en ännu mysigare och mer fantastisk turitort. Det är så mysigt. Det är bara så. Besök Huså!!!

Sen har vi städat och käkat hemmagjord pizza tillsammans med ett glas rött vin. Jag älskar min grabb & det liv vi har även om de just nu är lite kämpigt. Så är jag nöjd. Och egentligen är de det viktigaste. Sen måste man ju få känna sig liten - så länge man orkar fortsätta bita ihop & orkar kämpa för någonting som är värt - och det anser jag att det är - därför fortsätter jag. Motgång är framgång! 

Jag har dessutom sett att många utav er som läser är ifrån övriga världen - vilket är sjukt kul och vilket gör att framöver kommer allting vara översatt till engelska också! :)

Nu ska jag kolla på kärleksfilm - just because i can! 

PUSS SUNSHINES


//And then there was Sunday past .. Today we have been in Huså and took part out of the culture. It's really a underestimated place - I almost think I'm starting to love those instead. Society beyond Areskutan - society actually been a small working village . I wish that more people will discover the delights of this & that within 10 years, have grown to be an even cozier and more amazing turitort . It is so cozy. There is just so . Visit Huså !

Then we cleaned up , eating homemade pizza with a glass of red wine. I love my boy and the life we ​​have , even if the moment is a bit tough . So I am pleased. And really, the most important thing. Then I just had to get the feel small - so long as you can continue to bite the bullet and have the energy to fight for something that's worth - and I believe it is - that's why I continue . Adversity is success!

I have also seen that many of you who read are from the rest of the world - which is sick fun and making the future everything will be translated into English too! :)

Now I look at love movie - just because i can !

LOVE SUNSHINES

Inga kommentarer: