KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 11 oktober 2013

FREEDAG!

Hej på er! 
Har spenderat dagen med min sjuka grabb - vi tog en sväng till Ullådalen där vi tränade Hilda för lite sök, reviering och kommandon samt apport. Ska ge er ett update inlägg om hennes utveckling imorgon tänkte jag! Jag är otroligt nöjd och stolt över hur långt vi redan nu kommit sen i somras, vilken vändning! Men mer om det imorgon :)

Igår jobbade jag andra passet på Holiday Club, ett utav de största hotellen här uppe och restaurangen är i mina ögon - enorm. Jag gick (uppriktigt sagt) vilse i lokalen. Dörrarna och korridorerna förvirrade mig mitt i allt kaos i restaurangen, haha. Vilse var jag men tillbaka hittade jag. Igår hade vi buffé - en barn & en vuxen. Fantastisk mat & bra kollegor. Idag kör vi buffé igen (jag har hand om de som min station) och självklart A´la Carte. 
  Holiday Club kan jag rekommendera till er som vill göra någonting utöver after ski och skidåkning ;) Här kan du bowla, kolla på fotboll eller hockey (tro mig, jag har suttit där många kvällar med grabbarna.. Faktiskt så jag och Lauri fick upp ögonen för varandra ordentligt, haha!) men sen har de också sauna world, gym och "badhus" - finns en anledning till varför Åre numera markandsförs som "Åre - Året runt." 

Nog om det! Nu ska jag göra mig iordning och kila iväg.

GLAD FREDAG! 

Inga kommentarer: