KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 10 oktober 2013

TORSDAGS MORGON

Godmorgon på er!
Jag sitter här och dricker min smoothie till frukost - min mixer kan vara en utav de bästa julklapparna genom tiderna. Ska ge er tips på olika blandningar en dag framöver, skulle kunna påstå att jag är "Smoothie-super-woman!" faktiskt, haha!

Idag ska jag alldels strax in till byn och Åre bageri för att dricka en STOR kopp te (längtat) tillsammans med Magnus & sen införskaffa mig en ny mascara. Ikväll ska jag jobba på Holiday Club - de ser jag fram emot - de är verkligen en utmaning att komma till en ny restaurang ibland, alla tänker och arbetar så himla olika även om man inte tror det, men de gör också att jag utvecklas och får bättre meriter. Win-win!

LATER SUNSHINES! 

Inga kommentarer: