KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 31 oktober 2013

LITE SNABB INFO

Hej på er! Vi befinner oss just nu i Stockholm där vi ska tillbringa dagarna med shopping, bio, hämta möbler och sen åka hem till Åre igen - imorgon börjar nämnligen vår flytt så jag hoppas vi har överseende med att bloggningen inte alls kommer vara den samma på grund utav det, jag hinner inte riktigt! Men jag lovar att så fort vi fått lite ordning så kommer bilder, tills dess- Håll ut!

Nu ska jag ta mig en morgon promenix - PUSS PÅ ER!

//Hi! Right now we are in Stockholm to do little bit of shopping, cinema and fetch some furniture, then we are going back home to Åre. Tomorrow we will start moving, so I hope that you all understand why I am not going to write so much in these days. But I promise you, as soon as we are getting ready you guys are getting pictures and updates!

Now I will go for a morning walk - LOVE TO YOU ALL! 

Inga kommentarer: