KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 14 oktober 2013

NY VECKA

Godmorgon på er! Har precis ätit frukost och kollar nu på en film - tycker om lediga dagar och jobbarkvällar - börjar vänja mig :) Egentligen kanske inte de är jätte bra med tanke på att min riktiga säsong drar igång om en månad ungefär. Då blir de mer jobb på Holiday Club men också Villa Tottebo och juldagen Huså & sen förhoppningsvis socionomutbildningen! Eller sjuksköterska. Kommer bli lika stolt och glad oavsett. Den 26e skriver jag mitt första högskoleprov, känns ganska stort på något sätt. Har läst igenom några gamla och de är ganska svåra bitar, men nog ska jag greja de :)

Annars ska jag jobba i veckan och vandra med grabben men nu ska jag fortsätta till min film. Sen ska vi åka och handla och njuta av den fina höstdagen utanför fönstret.

HA EN BRA DAG! 




// Good morning to you! Have just eaten breakfast and are now viewing a movie - enjoy free days and work nights - getting used to me :) Actually, maybe not they are really good considering that my real season kicks off in a month or so. Then the more jobs at Holiday Club but also Villa Tottebo and Christmas Day Huså & then hopefully social work education! Or a nurse. Will be just as proud and happy regardless. The 26th, I write my first Scholastic Aptitude Test, feels quite large in some way. Have read through some old and they are quite difficult pieces, but probably I'll tinker they :)

Otherwise, I'll work a week and walk with the guy, but now I'll continue to my film. Then we go shopping and enjoy the nice fall day outside the window.

HAVE A GOOD DAY!

Inga kommentarer: