KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 8 oktober 2013

TISDAG

Godmorgon (eller i alla fall, god förmiddag!) Jag vaknade redan vid halv 8 imorse, gav Hilda mat och tog en lång promenad - nu sover hon gott brevid mig :) Idag ska de tvättas, städas, ringa samtal om besiktning på lägenheten & honom ska jag även fråga om tapeter.. 
  Jag är inte jätte sugen på Jamaica palmerna på garderoberna i sovrummet - inte heller på den skrik orangea väggen med gröna detaljer i köket.. Och den killen sa att han tapetserat om och i papper står de klart och tydligt: "Endast ljusa färger alternativt någonting som alla vill ha.." Ehm... Tror han missförstod eller inte läste just den texten ;) 

Kika in lite senare också så ska jag visa lite små detaljer som jag tänkte ha i nya lyan. Åh de är så mysigt! Kan sitta i timmar och kolla inredning, söka inspiration och bygga/måla upp bilder om hur fint de blir.  Längtar. Planerar. Väntar.

LATER! 

Inga kommentarer: